[NIEROZSTRZYGNIĘTY] KONKURS – ZASTĘPCA DYREKTORA

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie
ogłasza nabór na  kierownicze stanowisko urzędnicze: Zastępcy Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku pedagogika, praca socjalna, praca z rodziną, administracja, zarządzanie,
  2. doświadczenie  zawodowe, w tym na stanowisku kierowniczym min. 3 lata,
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo  skarbowe,
  5. obywatelstwo polskie,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. znajomość przepisów z zakresu:
    • ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego.
    •  ustawy Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy.
    • ustawy o pomocy społecznej.
    • ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
    • ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i ochrony ofiar przemocy w rodzinie.
    • ustawy o finansach  publicznych
    • ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
    • ustawy Kodeks Pracy
    • ustawy o pracownikach samorządowych.
    • ustawy o samorządzie powiatowym.

Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność korzystania z przepisów prawa,
  2. Zarządzanie informacją,
  3. Zarządzanie personelem,
  4. Umiejętność podejmowania decyzji,
  5. Umiejętność pracy w zespole,
  6. Techniczna obsługa komputera,
  7. Umiejętności analityczne,
  8. Kreatywność,
  9. Odporność na stres i umiejętność rozładowywania napięć,
  10. Profesjonalizm, sumienność, odpowiedzialność, sprawność, bezstronność. obowiązkowość, pomysłowość, zdyscyplinowanie, uczciwość, refleksyjność, lojalność.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Wykonywanie zadań związanych z organizacją pracy Zastępcy dyrektora
    • Pomoc w organizacji pracy podległych zespołów zgodnie z regulaminem organizacyjnym oraz systematyczne nadzorowanie ich działalności.
    • Nadzór nad opracowaniem i realizacja  Powiatowej Strategii Rozwiązywanie Problemów Społecznych oraz  programów operacyjnych do Strategii i opracowanie corocznego sprawozdania z ich realizacji.
    • Sporządzanie sprawozdań z prowadzonych spraw
    • Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w zakresie realizacji zadań podległych zespołów
    •  Wnioskowanie do dyrektora PCPR o szkolenia dla pracowników podnoszących ich kompetencje
    • Zastępowanie II zastępcy dyrektora podczas jego nieobecności.
    • Zastępowanie dyrektora podczas jego nieobecności.
    • Dbałość o dobry wizerunek PCPR.
  2. Nadzorowanie spraw związanych z realizacją zadań organizatora rodzinnej pieczy zastępczej 
  3. Nadzorowanie spraw związanych z organizowaniem instytucjonalnej pieczy zastępczej
  4. Nadzorowanie spraw związanych z przyznawaniem świadczeń dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka,  pełnoletnich wychowanków.
  5. Nadzorowanie spraw związanych z dochodzeniem opłat za pobyt dziecka w pieczy zastępczej.
  6. Nadzorowanie prowadzenia spraw dotyczących cudzoziemców.
  7. Organizowanie i monitorowanie  zadań z zakresu interwencji kryzysowej.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2.  życiorys (CV),
  3. kserokopie dokumentów poświadczających  wykształcenie  tj. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończeniu kursów, certyfikaty itp.,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających przebieg zatrudnienia ( świadectwa pracy),
  5. kwestionariusz zgodnie z zał. do głoszenia,
  6. inne dokumenty potwierdzające przydatność kandydata do pełnienia funkcji,
  7. przygotowana w formie pisemnej koncepcja pracy na stanowisku z-cy dyrektora,
  8. kopia zaświadczenia potwierdzającego niepełnosprawność – jeśli dotyczy.

Inne informacje

  1. praca administracyjno – biurowa w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
    w Wejherowie,
  2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  3. w miejscu wykonywania pracy nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i sanitarnych,
  4. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PCPR w Wejherowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
    i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR  w Wejherowie z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora”, w kancelarii PCPR ul. Sobieskiego 279A 84-200 Wejherowo, lub przesłać na w.w. adres w terminie do 14.06.2023 r.  (decyduje data faktycznego wpływu do PCPR). Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Przewidywany termin zatrudnienia  Lipiec 2023 r.

W celu złożenia aplikacji pobierz → szczegóły ogłoszenia wraz z kwestionariuszem osobowy.

Informacja o wynikach naboru.

Udostępnij:

To może również Cię zainteresować

NABÓR NA STANOWISKO ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie poszukuje Asystenta osoby niepełnosprawnej w związku z realizacją Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej dla Jednostek Samorządu Terytorialnego” – edycja