Nabór zakończony bez rozstrzygnięcia – informacja o wynikach do pobrania → w pliku PDF.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie poszukuje
SPECJALISTY do Zespołu Kontroli Zarządczej
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe pedagogiczne, ekonomiczne, administracyjne, preferowane pedagogiczne,
- spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów m.in. z zakresu:
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o finansach publicznych,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy,
- ustawy o pomocy społecznej,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- aktów wykonawczych do w/w ustaw.
Wymagania dodatkowe:
l ) umiejętność organizacji pracy własnej
2) odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność,
3) dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
4) umiejętność zachowania pełnej dyskrecji,
5) umiejętność interpretowania przepisów,
6) umiejętność pracy pod presją czasu.
- Wykaz zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Identyfikowanie ryzyka poszczególnych zespołów w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie.
2. Przeprowadzanie kontroli zarządczej w Centrum.
3. Współtworzenie rocznego planu kontroli wewnętrznej.
4. Sporządzanie sprawozdań z wykonania planu kontroli wewnętrznej.
5. Kontrola przestrzegania wewnętrznych procedur finansowych i około finansowych.
6. Ocena prawidłowości wykonywanych zadań przez Centrum.
7. Sprawdzanie celowości i oszczędności wydatków publicznych.
8. Sprawdzanie terminowości realizacji zadań związanych z wydatkami publicznymi.
9. Sporządzanie protokołów pokontrolnych.
10. Przedstawienie Dyrektorowi propozycji zaleceń i wniosków pokontrolnych.
11. Egzekwowanie zaleceń i wniosków pokontrolnych.
12. Prowadzenie rejestru kontroli.
13. Systematyczne szkolenie pracowników przeprowadzających kontrole.
14. Współtworzenie rocznego planu kontroli zewnętrznych.
15. Rozliczanie dotacji dla placówek opiekuńczo-wychowawczych działających na zlecenie Powiatu.
16. Analiza sprawozdań kwartalnych, półrocznych i rocznych z wykonania zadań publicznych zleconych przez Powiat Wejherowski.
18. Prowadzenie kontroli w placówkach opiekuńczo – wychowawczych działających na zlecenie Powiatu Wejherowskiego.
19. Prowadzenie kontroli w domach pomocy społecznej, warsztatach terapii zajęciowej, środowiskowym domu samopomocy.
20. Współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie rozliczania dotacji.
21. Współpraca z kierownikami zespołów w zakresie kontroli zarządczej w Centrum.
Zakres odpowiedzialności:
a) z tytułu powierzonych obowiązków służbowych,
b) z tytułu przestrzegania przepisów prawa pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, zasad ochrony przeciw pożarowej, przepisów o ochronie danych osobowych, postanowień regulaminu organizacyjnego,
c) za powierzone mienie.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
- życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie tj. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończeniu kursów, certyfikaty itp.,
- kserokopie dokumentów poświadczających przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy),
- dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
- kwestionariusz zgodnie z zał. do ogłoszenia,
- kserokopie dokumentów kandydat poświadcza własnoręcznym podpisem.
Dodatkowe informacje:
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- miejsce pracy – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie, ul. Sobieskiego 279A,
- w miejscu wykonywania pracy nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i sanitarnych,
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PCPR w Wejherowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR w Wejherowie z dopiskiem „Nabór na stanowisko: SPECJALISTA W ZESPOLE DS. KONTROLI ZARZĄDCZEJ w kancelarii PCPR ul. Sobieskiego 279A 84-200 Wejherowo, lub przesłać na wyżej wymieniony adres w terminie do 23.10.2023 r. do godz. 16:00 (decyduje data faktycznego wpływu do PCPR). Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Przewidywany termin zatrudnienia październik/listopad 2023r.
Informacje o działaniach PCPR w Wejherowie można uzyskać w Biuletynie Informacji Publicznej PCPR w Wejherowie.
Informacji w sprawie naboru udziela Pani Monika Złoch nr tel. 672 27 02 wew. 43.
Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej PCPR Wejherowo.
Kandydaci spełniający kryteria formalne będą poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dokumenty aplikacyjne osoby wyłonionej w drodze naboru, z którą zostanie nawiązany stosunek pracy, zostaną dołączone do jej akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne osób, które zostaną umieszczone w protokole naboru oraz pozostałe aplikacje będą komisyjnie niszczone po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.
Dokumenty pozostałych osób będą przechowywane u pracownika ds. kadr przez okres
3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W okresie tym, osoby te będą mogły dokonać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru.
Po upływie okresu 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Szczegóły ogłoszenia oraz kwestionariusz osobowy dostępne do pobrania w pliku Word oraz PDF.