Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie jako realizator programu „Aktywny samorząd” informuje, że od 1 marca 2025 roku zostaną uruchomione nabory w obu modułach – w Module I w zakresie likwidacji barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową oraz w Module II umożliwiającym dofinansowanie do uzyskania wykształcenia na poziomie wyższym.
Wnioski należy składać w formie elektronicznej w systemie SOW (https://sow.pfron.org.pl). W formie papierowej o dofinansowania mogą ubiegać się jedynie osoby wykluczone cyfrowo. Jednocześnie informujemy, że w celu pełnego wykorzystania możliwości systemu SOW (w tym do podpisania umowy) niezbędne jest posiadanie Profilu Zaufanego lub podpisu elektronicznego.
TERMINY PRZYJMOWANIA WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE:
MODUŁ I (Obszary A, B, C i D) od dnia 1 marca do dnia 31 sierpnia 2025 r.
MODUŁ II – od dnia 1 marca do dnia 31 marca 2025 r. (dla wniosków dotyczących roku akademickiego 2024/2025)
– od dnia 1 września do dnia 10 października 2025 r. (dla wniosków dotyczących roku akademickiego 2025/2026).
Zachęcamy do kontaktu mailowego (mateusz.rudzko@pcprwejherowo.pl, beata.drewczynska@pcprwejherowo.pl) lub telefonicznego (nr tel. 607 101 093, 58 672 40 63 wew. 44). Szczegółowe informacje dotyczące programu znajdują się w zakładce dedykowanej programowi ”Aktywny samorząd” => dostępna tutaj.
