Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie ogłasza rekrutację na wolne stanowisko urzędnicze – Inspektor.
Nazwa i adres jednostki: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie,
ul. Jana III Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo
Wymagania niezbędne:
1. Wymagania niezbędne jakie powinni spełniać kandydaci:
a) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku administracyjnym lub zarządzanie;
b) minimum 10 lat doświadczenia zawodowego;
c) obsługa programu do ewidencji środków trwałych WYPOSAŻENIE Arisco;
d) obsługa podstawowych programów graficznych;
e) obywatelstwo polskie;
f) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
g) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego;
b) znajomość Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
c) znajomość przepisów prawnych postępowania z dokumentacją oraz przechowywania dokumentów w szczególności rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
d) umiejętność interpretacji przepisów prawnych;
e) biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
f) predyspozycje: wnikliwość, staranność, dokładność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres realizowanych zadań na tym stanowisku będzie obejmował w szczególności:
- prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem składnicy akt PCPR, przygotowanie dokumentacji do brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
- wprowadzanie składników majątku PCPR, Ognisk Wychowawczych do księgi inwentarzowej,
- prowadzenie spraw dotyczących likwidacji składników majątku, w tym uzyskanie ekspertyz sprzętu, wyposażenia przeznaczonego do likwidacji,
- obsługa programu WYPOSAŻENIE,
- umieszczanie informacji o działalności PCPR i Ognisk Wychowawczych na stronie www.pcprwejherowo, www.bip.pcprwejherowo.pl,
- udzielanie zainteresowanym osobom informacji w sprawach dotyczących działalności
i funkcjonowania PCPR i PZON, - archiwizowanie dokumentacji powstałej na stanowisku,
- współpraca z pracownikami z innych komórek organizacyjnych PCPR,
- wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.
4. Zakres odpowiedzialności:
a) z tytułu powierzonych obowiązków służbowych,
b) z tytułu przestrzegania przepisów prawa pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, zasad ochrony przeciw pożarowej, przepisów o ochronie danych osobowych, postanowień regulaminu organizacyjnego,
c) za powierzone mienie.
5. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy obowiązujących pracowników samorządowych.
6. Przewiduje się możliwość zawarcia umowy o pracę na czas określony, a następnie jej przedłużenie lub zawarcie umowy na czas nieokreślony bez przeprowadzenia kolejnego naboru.
7. Należy złożyć następujące dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) życiorys – curriculum vitae;
c) kserokopie dyplomu ukończenia studiów wyższych;
d) kserokopie świadectw pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach w przypadku ich posiadania;
f) referencje i opinie z poprzednich miejsc zatrudnienia w przypadku ich posiadania;
g) wypełniony kwestionariusz osobowy według ustalonego wzoru;
h) kopia zaświadczenia potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku jej posiadania.
8. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku – w przypadku kandydatów niepełnosprawnych:
a) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
b) miejsce pracy – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie, ul .Sobieskiego 279A (budynek posiada windę, ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiednich szerokościach);
c) praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych
i szkodliwych warunków pracy;
d) wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie.
9. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
10. Osoba wyłoniona w drodze naboru zostanie powiadomiona o wyborze pisemnie. Nie zgłoszenie się wyłonionego kandydata w terminie 14 dnia od zawiadomienia wraz zaświadczeniem o niekaralności i zaświadczeniem lekarskim spowoduje odrzucenie jego kandydatury.
Dokumenty wymienione w pkt 7 lit. g muszą być złożone według ustalonego wzoru.
Nie złożenie dokumentów wymienionych w pkt 7 za wyjątkiem lit. e, f, h spowoduje odrzucenie oferty konkursowej.
Dokumenty określone w ogłoszeniu należy składać: w skrzynce umieszczonej przy wejściu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinnie lub za pośrednictwem poczty na adres Powiatowego Centrum w zamkniętej kopercie z dopiskiem: dotyczy naboru na wolne stanowiska urzędnicze Inspektor w terminie do dnia 29.09.2020 r. włącznie. Termin uznaje się za zachowany, jeżeli dokumenty wpłynęły do Powiatowego Centrum Pomocy w Rodzinie najpóźniej dnia 29.09.2020 r. Oryginały dokumentów należy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną. Po upływie terminu, do złożenia dokumentów, zostanie ustalona lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
Z osobami z ww. listy zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, a w przypadku znacznej ilości kandydatów zostanie przeprowadzony egzamin pisemny w formie testu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Jednostki oraz na tablicy informacyjnej. Wyjaśnień w sprawie naboru będzie udzielał Zespół ds. kadrowych nr tel. 58 672 40 63 wew. 43.
Informujemy że: Administratorem danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie ul. Sobieskiego 279A email: email: kancelaria@pcprwejherowo.pl, tel. 586721760. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych, e-mail: rodo@pcprwejherowo.pl. Celem przetwarzania jest realizacja procesu rekrutacji. Podstawą przetwarzania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO są przepisy prawa pracy oraz zgoda pracownika. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane w ramach świadczenia usług dla administratora. Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji lub do dnia wycofania się ze zgody. Dokumentacja kandydata, który zostanie zatrudniony, zostanie dołączona do akt osobowych. Kandydat do pracy ma prawo do: ochrony danych osobowych; bycia poinformowanym; dostępu do danych; sprostowania danych; ograniczenia przetwarzania; powiadomienia o sprostowaniu, usunięciu lub ograniczeniu przetwarzania danych; niepodleganiu zautomatyzowanemu przetwarzaniu danych; kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych; odszkodowania za szkodę majątkową lub niemajątkową; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, listownie: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt. W przypadku wyrażenia zgody ma prawo do wycofania się ze zgody pisząc na adres e-mail administratora, prawo do żądania usunięcia danych zebranych na podstawie zgody oraz bycia zapomnianym.
Szczegóły w tym dokumencie.