NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE W ZESPOLE POMOCY OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM I STARSZYM

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:

starszy referent w Zespole Pomocy Osobom Niepełnosprawnym i Starszym

  1. Wymagania niezbędne:
    • wykształcenie wyższe preferowane na kierunku administracja, zarządzanie, praca socjalna, socjologia;
    • 3 lata stażu pracy;
    • obywatelstwo polskie;
    • nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • znajomość przepisów z zakresu:
      • ustawy o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
      • ustawy o pomocy społecznej,
      • ustawy o samorządzie powiatowym,
      • ustawy o ochronie danych osobowych,
      • kodeksu postępowania administracyjnego.
  2. Wymagania dodatkowe:
    • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    • umiejętność sprawnej organizacji pracy i skutecznego komunikowania się,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność,
    • bardzo dobra obsługa komputera: pakietów biurowych (WORD, EXCEL), poczty elektronicznej, Internetu,
    • dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
    • umiejętność zachowania pełnej dyskrecji,
    • Umiejętność interpretowania przepisów.
    • umiejętność pracy pod presją czasu.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    • przyjmowanie i weryfikacja wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON ;
    • pomoc wnioskodawcom w uzupełnianiu wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON;
    • wprowadzanie wniosków do programu SOW o dofinansowanie ze środków PFRON oraz ich pełna obsługa;                                      
    • udzielanie informacji klientom PCPR na temat ulg i uprawnień;
    • współpraca z pracownikami zespołu PON i  innych zespołów organizacyjnych PCPR w zakresie zleconych zadań;
    • Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie.

4. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny i życiorys (CV)- własnoręcznie podpisane,
  • kserokopie dokumentów poświadczających  wykształcenie  tj. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończeniu szkoły, zaświadczenia o ukończeniu kursów, certyfikaty itp.,
  • kserokopie dokumentów poświadczających przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy),
  • dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
  • kwestionariusz zgodnie z zał. do ogłoszenia.
  • w przypadku odbycia służby przygotowawczej – kserokopia zaświadczenia o odbyciu służby przygotowawczej,
  • kserokopie dokumentów kandydat poświadcza własnoręcznym podpisem.

*W przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie „Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości – Krajowy Rejestr Karny”.

Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR  w Wejherowie z dopiskiem „Nabór na stanowisko: „STARSZY REFERENT W ZESPOLE POMOCY OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM I STARSZYM”
w kancelarii PCPR ul. Sobieskiego 279A 84-200 Wejherowo, lub przesłać na wyżej wymieniony adres
w terminie do 22.10.2024 r. do godz. 15:00 (decyduje data faktycznego wpływu do PCPR).

Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Przewidywany termin zatrudnienia LISTOPAD  2024 r.

Informacje o działaniach PCPR w Wejherowie można uzyskać w Biuletynie Informacji   Publicznej PCPR w Wejherowie.

Informacji w sprawie naboru udziela Pani Anna Domnik nr tel. 672 27 02 wew. 25.

Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej PCPR Wejherowo.

Kandydaci  spełniający kryteria formalne będą poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Dokumenty aplikacyjne osoby wyłonionej w drodze naboru, z którą zostanie nawiązany stosunek pracy, zostaną dołączone do jej akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne osób, które zostaną umieszczone w protokole naboru oraz pozostałe aplikacje będą komisyjnie niszczone po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.

Dokumenty pozostałych osób będą przechowywane u pracownika ds. kadr przez okres
3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W okresie tym, osoby te będą mogły dokonać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru. Po upływie okresu 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Udostępnij:

To może również Cię zainteresować