Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
Inspektora w Zespole Organizacyjnym
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie,
- Wykształcenie wyższe, preferowany profil – zarządzanie zasobami ludzkimi,
- Minimum roczny staż pracy w administracji publicznej,
- Minimum 2 lata stażu pracy na stanowisku kadrowym,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office – Word, Excel, poczta elektroniczna, bazy danych, internet),
- Znajomość przepisów:
- ustawa kodeks pracy i aktów wykonawczych do ustawy,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- rozporządzenie o wynagradzaniu pracowników samorządowych,
- ustawy o pomocy społecznej,
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- ustawy o ochronie danych osobowych.
2. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole;
- znajomość programu Progman Kadry;
- odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność;
- dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków;
- umiejętność zachowania pełnej dyskrecji;
- umiejętność interpretowania przepisów;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- kreatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników PCPR w Wejherowie.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników PCPR w Wejherowie.
- Obliczanie wymiaru urlopu oraz sporządzanie planu urlopów pracowników PCPR
w Wejherowie. - Prowadzenie spraw dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych PCPR w Wejherowie.
- Zatwierdzanie pod względem merytorycznym list płac pracowników PCPR w Wejherowie.
- Sporządzanie informacji dla pracowników w sprawach przyznanych premii, nagród dla pracowników PCPR w Wejherowie.
- Prowadzenie spraw związanych z używaniem samochodu prywatnego dla celów służbowych.
- Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowych pracowników.
- Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i merytorycznej z zakresu spraw pracowniczych.
- Przygotowywanie zestawień dotyczących spraw pracowniczych na polecenie Dyrektora.
- Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, praktyk zawodowych lub prac interwencyjnych.
- Archiwizacja dokumentacji pracowniczej.
- Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR
lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i życiorys (CV) – własnoręcznie podpisane,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie tj. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończeniu szkoły, zaświadczenia o ukończeniu kursów, certyfikaty itp.,
- kserokopie dokumentów poświadczających przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy),
- dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
- kwestionariusz zgodnie z zał. do ogłoszenia.
- w przypadku odbycia służby przygotowawczej – kserokopia zaświadczenia o odbyciu służby przygotowawczej,
- kserokopie dokumentów kandydat poświadcza własnoręcznym podpisem.
*W przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie „Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości – Krajowy Rejestr Karny”.
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR w Wejherowie z dopiskiem „Nabór na stanowisko: INSPEKTORA W ZESPOLE ORGANIZACYJNYM” w kancelarii PCPR ul. Sobieskiego 279A 84-200 Wejherowo, lub przesłać na wyżej wymieniony adres w terminie do 27.12.2024 r. do godz. 15:30 (decyduje data faktycznego wpływu do PCPR). Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Przewidywany termin zatrudnienia styczeń 2025 r.
Informacje o działaniach PCPR w Wejherowie można uzyskać w Biuletynie Informacji Publicznej PCPR w Wejherowie.
Informacje w sprawie naboru można uzyskać pod nr tel. 672 27 02 wew. 43.
Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej PCPR Wejherowo.
Kandydaci spełniający kryteria formalne będą poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dokumenty aplikacyjne osoby wyłonionej w drodze naboru, z którą zostanie nawiązany stosunek pracy, zostaną dołączone do jej akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne osób, które zostaną umieszczone w protokole naboru oraz pozostałe aplikacje będą komisyjnie niszczone po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.
Dokumenty pozostałych osób będą przechowywane u pracownika ds. kadr przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W okresie tym, osoby te będą mogły dokonać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru. Po upływie okresu 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Szczegóły ogłoszenia oraz kwestionariusz osobowy dostępna do pobrania w pliku Word lub PDF.