[NIEROZSTRZYGNIĘTY] NABÓR NA PRACOWNIKA ZESPOŁU ORGANIZACYJNEGO – KADRY

Nabór zakończony bez rozstrzygnięcia, informacja do pobrania > w pliku PDF.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie ogłasza nabór

na stanowisko urzędnicze:

od Podinspektora do Starszego Inspektora w Zespole Organizacyjnym

  1. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie,
  2. Wykształcenie wyższe, preferowany profil – zarządzanie zasobami ludzkimi,
  3. Minimum roczny staż pracy w administracji publicznej,
  4. Minimum 2 lata stażu pracy na stanowisku kadrowym,
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego   lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office – Word, Excel, poczta elektroniczna, bazy danych, internet), 
  8. Znajomość przepisów:
    • ustawa kodeks pracy i aktów wykonawczych do ustawy,
    • ustawa o pracownikach samorządowych,
    • rozporządzenie o wynagradzaniu pracowników samorządowych,
    • ustawy o pomocy społecznej,
    • ustawy o samorządzie powiatowym,
    • ustawy o ochronie danych osobowych.

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność pracy w zespole;
  • znajomość programu Progman Kadry;
  • odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność;
  • dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków;
  • umiejętność zachowania pełnej dyskrecji;
  • umiejętność interpretowania przepisów;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • kreatywność.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników OGW nr 1, 2, 3 w Rumi.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników OGW nr 1, 2, 3 w Rumi
  • Obliczanie wymiaru urlopu oraz sporządzanie planu urlopów pracowników OGW nr 1, 2, 3 w Rumi.
  • Prowadzenie spraw dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych OGW nr 1, 2, 3 w Rumi.
  • Zatwierdzanie pod względem merytorycznym list płac pracowników OGW nr 1, 2, 3 w Rumi.
  • Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem BHP i RODO.
  • Prowadzenie spraw dotyczących okresowej oceny pracowników samorządowych.
  • Prowadzenie spraw z zakresu medycyny pracy, w tym badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników.
  • Prowadzenie spraw związanych z przydzielaniem i rozliczaniem odzieży roboczej dla uprawnionych pracowników.
  • Prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na stanowiska urzędnicze i   pomocnicze.
  • Prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą pracowników samorządowych.
  • Przygotowanie w imieniu Administratora PCPR upoważnień przetwarzania danych osobowych i prowadzenie rejestru.
  • Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i merytorycznej z zakresu spraw pracowniczych.

  • Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, praktyk zawodowych lub prac interwencyjnych.
  • Prowadzenie spraw związanych z delegacjami służbowymi pracowników.
  • Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem zakupu okularów korekcyjnych dla pracowników.
  • Prowadzenie rejestru wydanych legitymacji służbowych.
  • Prowadzenie rejestru wydanych upoważnień dla pracowników.
  • Przygotowywanie projektów regulaminów z zakresu prawa pracy we współpracy z radcą prawnym PCPR.
  • Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem obcokrajowców.
  • Archiwizacja dokumentacji pracowniczej.
  • Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny i życiorys (CV)- własnoręcznie podpisane,
  • kserokopie dokumentów poświadczających  wykształcenie  tj. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończeniu szkoły, zaświadczenia o ukończeniu kursów, certyfikaty itp.,
  • kserokopie dokumentów poświadczających przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy),
  • dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
  • kwestionariusz zgodnie z zał. do ogłoszenia.
  • w przypadku odbycia służby przygotowawczej – kserokopia zaświadczenia o odbyciu służby przygotowawczej,
  • kserokopie dokumentów kandydat poświadcza własnoręcznym podpisem.

*W przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie „Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości – Krajowy Rejestr Karny”.

Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR  w Wejherowie z dopiskiem „Nabór na stanowisko: „OD PODINSPEKTORA DO STARSZEGO INSPEKTORA W ZESPOLE ORGANIZACYJNYM w kancelarii PCPR ul. Sobieskiego 279A 84-200 Wejherowo, lub przesłać na wyżej wymieniony adres w terminie do 27.08.2024 r. do godz. 15:30 (decyduje data faktycznego wpływu do PCPR). Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Przewidywany termin zatrudnienia wrzesień 2024 r.

Informacje o działaniach PCPR w Wejherowie można uzyskać w Biuletynie Informacji   Publicznej PCPR w Wejherowie.

Informacje w sprawie naboru można uzyskać pod nr tel. 672 27 02 wew. 43.

Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej PCPR Wejherowo.

Kandydaci  spełniający kryteria formalne będą poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Dokumenty aplikacyjne osoby wyłonionej w drodze naboru, z którą zostanie nawiązany stosunek pracy, zostaną dołączone do jej akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne osób, które zostaną umieszczone w protokole naboru oraz pozostałe aplikacje będą komisyjnie niszczone po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.

Dokumenty pozostałych osób będą przechowywane u pracownika ds. kadr przez okres
3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W okresie tym, osoby te będą mogły dokonać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru. Po upływie okresu 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Udostępnij:

To może również Cię zainteresować

Rodzina spędzająca czas w jasnej kuchni zimą. Kobieta z dwiema dziewczynkami przy stole, mężczyzna stoi przy oknie z kubkiem, a za oknem widać śnieg, drzewa i bałwana w promieniach słońca.

SŁUCHOWISKO „…W ŻYCIU”

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do odsłuchania słuchowiska pn. „…w życiu” stworzonego przez nas w ramach idei promowania rodzicielstwa zastępczego. Słuchowisko pn. „W życiu „ przeprowadza

KONKURS NA ZASTĘPCĘ DYREKTORA PCPR

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowieogłasza nabór na  kierownicze stanowisko urzędnicze: Zastępcy Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie IV. Wymagane dokumenty: V. Inne informacje