NABÓR NA PRACOWNIKA ZESPOŁU ORGANIZACYJNEGO – KADRY

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:

Od Podinspektora do Starszego Inspektora w Zespole Organizacyjnym

Nazwa i adres jednostki: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie,
ul. Jana III Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo

Wymagania niezbędne:

    1. Obywatelstwo polskie,
    2. Wykształcenie wyższe, preferowany profil – zarządzanie zasobami ludzkimi,
    3. Minimum roczny staż pracy w administracji publicznej,
    4. Minimum 2 lata stażu pracy na stanowisku kadrowym,
    5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    6. Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego   lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    7.   Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office – Word, Excel, poczta  elektroniczna, bazy danych, internet), 
    8. Znajomość przepisów:
      • ustawa kodeks pracy i aktów wykonawczych do ustawy,
      • ustawa o pracownikach samorządowych,
      • rozporządzenie o wynagradzaniu pracowników samorządowych,
      • ustawy o pomocy społecznej,
      • ustawy o samorządzie powiatowym,
      • ustawy o ochronie danych osobowych.

    Wymagania dodatkowe:

    • umiejętność pracy w zespole;
    • znajomość programu Progman Kadry;
    • odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność;
    • dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków;
    • umiejętność zachowania pełnej dyskrecji;
    • umiejętność interpretowania przepisów;
    • umiejętność pracy pod presją czasu;
    • kreatywność.

    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    • Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników OGW nr 1, 2, 3 w Rumi.
    • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników OGW nr 1, 2, 3 w Rumi
    • Obliczanie wymiaru urlopu oraz sporządzanie planu urlopów pracowników OGW nr 1, 2, 3 w Rumi.
    • Prowadzenie spraw dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych OGW nr 1, 2, 3 w Rumi.
    • Zatwierdzanie pod względem merytorycznym list płac pracowników OGW nr 1, 2, 3 w Rumi.
    • Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem BHP i RODO.
    • Prowadzenie spraw dotyczących okresowej oceny pracowników samorządowych.
    • Prowadzenie spraw z zakresu medycyny pracy, w tym badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników.
    • Prowadzenie spraw związanych z przydzielaniem i rozliczaniem odzieży roboczej dla uprawnionych pracowników.
    • Prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na stanowiska urzędnicze i   pomocnicze.
    • Prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą pracowników samorządowych.
    • Przygotowanie w imieniu Administratora PCPR upoważnień przetwarzania danych osobowych i prowadzenie rejestru.
    • Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i merytorycznej z zakresu spraw pracowniczych.

    • Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, praktyk zawodowych lub prac interwencyjnych.
    • Prowadzenie spraw związanych z delegacjami służbowymi pracowników.
    • Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem zakupu okularów korekcyjnych dla pracowników.
    • Prowadzenie rejestru wydanych legitymacji służbowych.
    • Prowadzenie rejestru wydanych upoważnień dla pracowników.
    • Przygotowywanie projektów regulaminów z zakresu prawa pracy we współpracy z radcą prawnym PCPR.
    • Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem obcokrajowców.
    • Archiwizacja dokumentacji pracowniczej.
    • Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.

        Wymagane dokumenty:

        • list motywacyjny i życiorys (CV)- własnoręcznie podpisane,
        • kserokopie dokumentów poświadczających  wykształcenie  tj. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończeniu szkoły, zaświadczenia o ukończeniu kursów, certyfikaty itp.,
        • kserokopie dokumentów poświadczających przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy),
        • dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
        • kwestionariusz zgodnie z zał. do ogłoszenia.
        • w przypadku odbycia służby przygotowawczej – kserokopia zaświadczenia o odbyciu służby przygotowawczej,
        • kserokopie dokumentów kandydat poświadcza własnoręcznym podpisem.

        *W przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie „Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości – Krajowy Rejestr Karny”.

        Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR  w Wejherowie z dopiskiem „Nabór na stanowisko: „OD PODINSPEKTORA DO STARSZEGO INSPEKTORA W ZESPOLE ORGANIZACYJNYM w kancelarii PCPR ul. Sobieskiego 279A 84-200 Wejherowo, lub przesłać na wyżej wymieniony adres w terminie do 17.09.2024 r. do godz. 15:30 (decyduje data faktycznego wpływu do PCPR). Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Przewidywany termin zatrudnienia wrzesień 2024 r.

        Informacje o działaniach PCPR w Wejherowie można uzyskać w Biuletynie Informacji   Publicznej PCPR w Wejherowie.

        Informacje w sprawie naboru można uzyskać pod nr tel. 672 27 02 wew. 43.

        Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej PCPR Wejherowo.

        Kandydaci  spełniający kryteria formalne będą poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

        Dokumenty aplikacyjne osoby wyłonionej w drodze naboru, z którą zostanie nawiązany stosunek pracy, zostaną dołączone do jej akt osobowych.

        Dokumenty aplikacyjne osób, które zostaną umieszczone w protokole naboru oraz pozostałe aplikacje będą komisyjnie niszczone po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.

        Dokumenty pozostałych osób będą przechowywane u pracownika ds. kadr przez okres
        3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W okresie tym, osoby te będą mogły dokonać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru. Po upływie okresu 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

        Cała treść ogłoszenia oraz kwestionariusz osobowy do pobrania w pliku Word lub PDF.

        Udostępnij:

        To może również Cię zainteresować

        PROGRAM OSŁONOWY 2024

        Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie realizuje w ramach Programu Osłonowego „Wspieranie Jednostek Samorządu Terytorialnego w Tworzeniu Systemu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” – edycja 2024, projekt