[ZAKOŃCZONY] NABÓR NA STANOWISKO RADCY PRAWNEGO

Nabór zakończony – informacja o wyniku naboru do pobrania w pliku pdf.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Radca Prawny

                w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie

praca w wymiarze 1/2 etatu

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe prawnicze.
  2. Min. 5 lat stażu pracy.
  3. Wpis na listę radców prawnych.
  4. Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych.
  5. Obywatelstwo polskie.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych.
  8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku radcy prawnego.
  9. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  10. Znajomość przepisów z zakresu:
    • ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
    • ustawy o pomocy społecznej,
    • ustawy o pracownikach samorządowych,
    • ustawy o finansach publicznych,
    • ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
    • prawo zamówień publicznych,
    • rozporządzenia o ochronie danych osobowych,
    • kodeksu postępowania administracyjnego,
    • kodeksu pracy,
    • kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
    • aktów wykonawczych na podstawie w/w ustaw.

Wymagania dodatkowe:

  1. dobra znajomość struktury administracji samorządowej,
  2. praktyka w stosowaniu przepisów dotyczących pomocy społecznej, prawa rodzinnego, o samorządzie powiatowym i gminnym, postępowania administracyjnego,
  3. wskazane doświadczenie w administracji państwowej i samorządowej,
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. odporność na stres, samodzielność, dokładność, obowiązkowość, wnikliwość, życzliwość w kontaktach z innymi pracownikami, opanowanie, dyspozycyjność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
  6. umiejętność sprawnej organizacji pracy i skutecznego komunikowania się,
  7. bardzo dobra obsługa komputera: pakietów biurowych (WORD, EXCEL), poczty elektronicznej,
  8. umiejętność interpretowania przepisów,
  9. umiejętność pracy pod presją czasu,
  10. kreatywność.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. opracowywanie, uzgadnianie oraz opiniowanie pod względem redakcyjnym i prawnym projektów zarządzeń Dyrektora, dotyczących działalności Centrum,
  2. opracowywanie, uzgadnianie oraz opiniowanie pod względem redakcyjnym i prawnym projektów umów cywilnoprawnych zawieranych przez Centrum,
  3. udział w negocjacjach warunków umów i porozumień zawieranych przez Centrum, opiniowanie projektów takich umów i porozumień,
  4. udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych pracownikom PCPR w Wejherowie w zakresie prowadzonych przez nich spraw,
  5. udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla Centrum oraz prowadzenie ich rejestru
  6. prowadzenie specjalistycznego poradnictwa dla rodzin zastępczych oraz osób prowadzących rodzinne domy dziecka, w zakresie prawa rodzinnego oraz zadań realizowanych przez te osoby,
  7. wytaczanie w imieniu Dyrektora Centrum powództwa o alimenty na rzecz dziecka przebywającego w pieczy zastępczej,
  8. wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Powiatu będących w gestii Centrum, współdziałanie w podejmowaniu czynności egzekucyjnych z komórkami Centrum,
  9. informowanie Dyrektora Centrum o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działania Centrum,
  10. reprezentowanie Dyrektora Centrum w Sądzie w sprawach dotyczących działalności jednostki,

4. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
  2. życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany,
  3. kserokopia zaświadczenia o wpisie na listę radców prawnych,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających  wykształcenie  tj. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończeniu kursów, certyfikaty itp.,
  5. kserokopie dokumentów poświadczających przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy),
  6. dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
  7. kwestionariusz zgodnie z zał. do ogłoszenia.
  8. kserokopie dokumentów kandydat poświadcza własnoręcznym podpisem.


5. Dodatkowe informacje:

  1. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  2. miejsce pracy – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie, ul. Sobieskiego 279A,
  3. w miejscu wykonywania pracy nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i sanitarnych,
  4. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PCPR w Wejherowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR w Wejherowie z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Radca Prawny w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie” w kancelarii PCPR
ul. Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, lub przesłać na wyżej wymieniony adres w terminie do 18.10.2023 r. do godz. 15:30 (decyduje data faktycznego wpływu do PCPR). Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2024 r.

Informacje o działaniach PCPR w Wejherowie można uzyskać w Biuletynie Informacji Publicznej PCPR w Wejherowie.

Informacji w sprawie naboru udziela Pani Monika Złoch  nr tel. 672 27 02 wew. 43.

Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej PCPR Wejherowo.

Kandydaci spełniający kryteria formalne będą poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Dokumenty aplikacyjne osoby wyłonionej w drodze naboru, z którą zostanie nawiązany stosunek pracy, zostaną dołączone do jej akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne osób, które zostaną umieszczone w protokole naboru oraz pozostałe aplikacje będą komisyjnie niszczone po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.

Dokumenty pozostałych osób będą przechowywane u pracownika ds. kadr przez okres
3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W okresie tym, osoby te będą mogły dokonać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru.
Po upływie okresu 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Cała treść ogłoszenia do pobrania w pliku Word lub PDF.

Udostępnij:

To może również Cię zainteresować

SPOTKANIE INFORMACYJNE W GNIEWINIE

W dniu 28.06.2024 r. w Sali Widowiskowo – Kinowej w Gminnym Centrum Kultury i Bibliotek w Gniewinie odbyło się spotkanie informacyjne pod hasłem „Wiedza i

Otwarty konkurs ofert: Prowadzenie placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego.

OTWARTY KONKURS OFERT

Zarząd Powiatu Wejherowskiego uchwałą nr VII/22/24 z dnia 18.06.2024 r. ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy